My zážitky zháňame, vy si vyberáte.

Milujete dobrodružstvo a chcete si každé miesto, ktoré navštívite, vychutnať naplno? Ručne sme pre vás vybrali perfektné zážitky z celého sveta, aby ste si ich mohli užiť v doprovode skúsených sprievodcov a bez starostí s plánovaním.

Ako to funguje

Neustále hľadáme tie najlepšie lokálne agentúry, s ktorými budeme spolupracovať.
Spolu s agentúrou pre vás vyberáme ich najobľúbenejšie a najzaujímavejše zážitky a aktivity, ktoré vám ponúkame.
Vy už si len u nás aktivitu vyberiete a zarezervujete. Akonáhle vám rezerváciu potvrdíme, môžete sa začať tešiť.
Napíšeme vám, kedy máte kde byť a čo si so sebou vziať. O nič iné sa starať nemusíte.
Dorazíte na miesto, kde na vás bude čakať usporiadateľ.

A potom si už len užívate!
A keby sa čokoľvek dialo, sme tu pre vás - všetky problémy budeme riešiť spoločne.

Čo vás zaujíma

Čo všetko je v cene zážitku?

Cena zážitku zahrňuje všetko, čo je popísané v detaile zážitku. Čítajte preto pozorne všetky informácie a inštrukcie. U niektorých zážitkov je napr. v cene zahrnutá taktiež doprava a u iných nie. To isté platí i pre vybavenie.

Ako rýchlo mi potvrdíte rezerváciu?

Rezerváciu vám potvrdíme najneskôr do 24 hodín. Pokiaľ nebude vami vybraný termín už voľný, ponúkneme vám 3 ďalšie náhradné termíny.

Aké spôsoby platby ponúkate?

Zážitok môžete zaplatiť platobnou kartou online cez zabezpečenú platobnú bránu alebo pomocou PayPal. Prijímame platobné karty VISA a MasterCard.

Nedarí sa mi zaplatiť, čo mám robiť?

Pokiaľ máte problémy s platbou, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu na e-mail support@outdoortrip.com.

Potrebujem zmeniť dátum zážitku alebo počet účastníkov, čo mám robiť?

V prípade, že potrebujete zážitok preplánovať na iný dátum alebo zmeniť počet osôb, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu na e-mail support@outdoortrip.com.

Do kedy môžem zážitok zrušiť, pokiaľ by sa mi na dovolenke zmenili plány?

Bezplatné zrušenie zážitku závisí na Storno podmienkach, ktoré sú uvedené u každého zážitku v časti Storno podmienky. Zážitok môže mať 3 rôzne stupne zrušenia:

Benevolentný spôsob zrušenia rezervácie
Zrušenie rezervácie viac než 4 dni pred začiatkom aktivity. Zákazníkovi bude vrátená celá cena za aktivitu.
Zrušenie rezervácie v dobe od 96 do 48 hodín pred začiatkom aktivity. Zákazníkovi bude vrátených 50 % ceny za aktivitu.
Zrušenie rezervácie menej než 48 hodín pred začiatkom aktivity. Cena za aktivitu sa nevracia.

Bežný spôsob zrušenia rezervácie
Zrušenie rezervácie viac než 10 dní pred začiatkom aktivity. Zákazníkovi bude vrátená celá cena za aktivitu.
Zrušenie rezervácie v dobe od 10 do 4 dní pred začiatkom aktivity. Zákazníkovi bude vrátených 50 % ceny za aktivitu.
Zrušenie rezervácie menej než 4 dni pred začiatkom aktivity. Cena za aktivitu sa nevracia.

Striktný spôsob zrušenia rezervácie
Zrušenie rezervácie viac než 30 dní pred začiatkom aktivity. Zákazníkovi bude vrátená celá cena za aktivitu.
Zrušenie rezervácie v dobe od 30 do 10 dní pred začiatkom aktivity. Zákazníkovi bude vrátených 50 % ceny za aktivitu.
Zrušenie rezervácie menej než 10 dní pred začiatkom aktivity. Cena za aktivitu sa nevracia.

Čo mám robiť, keď neviem presný dátum, ale i tak by som chcel zážitok zarezervovať?

Pokiaľ nemáte presný dátum, ale chcete si svoj zážitok rezervovať na "niekedy v budúcnosti", môžete si objednať tzv. poukaz bez pevného termínu. Ten môžete taktiež darovať ako darček.

Chcel by som zostaviť zážitok na mieru, pomôžete mi?

Existujú situácie, kedy si z našej ponuky nevyberiete úplne presne to, čo by ste si želali. Je ale možné, že budeme s konkrétnou agentúrou na konkrétnom mieste schopní postaviť zážitok presne na mieru. Neváhajte sa preto s požiadavkou obrátiť na našu zákaznícku podporu na e-maili support@outdoortrip.com.

Kontakt

Chcete sa na niečo spýtať alebo potrebujete viac informácií o aktivitách?

Kontaktujte našu pobočku v pracovných dňoch od 9 do 17 hodín a cez víkend a sviatky od 11 do 17 hodín na telefónnom čísle +420 722 100 112.